Wniosek w sprawie „Warszawskiej Jesieni”
Wniosek w sprawie „Warszawskiej Jesieni”
1956
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1956
Pożegnanie Nadii Boulanger: Jerzy Jasieński, Grażyna Bacewicz, Kazimierz Serocki, Nadia Boulanger, Zygmunt Mycielski, fot. Wdowiński
Pożegnanie Nadii Boulanger: Jerzy Jasieński, Grażyna Bacewicz, Kazimierz Serocki, Nadia Boulanger, Zygmunt Mycielski, fot. Wdowiński
1956
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1958
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1959
Dymitr Szostakowicz na lotnisku, fot. CAF
Dymitr Szostakowicz na lotnisku, fot. CAF
1959
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1960
Zofia Rysiówna i Gustaw Holoubek, fot. Andrzej Zborski
Zofia Rysiówna i Gustaw Holoubek, fot. Andrzej Zborski
1960
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1961
Henryk Mikołaj Górecki i Bolesław Szabelski, fot. CAF
Henryk Mikołaj Górecki i Bolesław Szabelski, fot. CAF
1961
Publiczność Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej, fot. Andrzej Zborski
Publiczność Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej, fot. Andrzej Zborski
1961
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1962
Witold Lutosławski w rozmowie z Tadeuszem Kaczyńskim, fot. Andrzej Zborski
Witold Lutosławski w rozmowie z Tadeuszem Kaczyńskim, fot. Andrzej Zborski
1962
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1963
Po wykonaniu „Generique” Wojciecha Kilara przez Orkiestrę Symfoniczną Państwowej Filharmonii Śląskiej pod dyrekcją Karola Stryji w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w centrum: Wojciech Kilar, fot. Andrzej Zborski
Po wykonaniu „Generique” Wojciecha Kilara przez Orkiestrę Symfoniczną Państwowej Filharmonii Śląskiej pod dyrekcją Karola Stryji w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w centrum: Wojciech Kilar, fot. Andrzej Zborski
1963
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1964
Przyjęcie w Filharmonii Narodowej zamykające Warszawską Jesień ’64, John Cage, Stefan Śledziński, Bolesław Szabelski, fot. Andrzej Zborski
Przyjęcie w Filharmonii Narodowej zamykające Warszawską Jesień ’64, John Cage, Stefan Śledziński, Bolesław Szabelski, fot. Andrzej Zborski
1964
Jan Krenz dyryguje 3 Fragmentami z opery „Wozzeck” Albana Berga, Filharmonia Narodowa w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Jan Krenz dyryguje 3 Fragmentami z opery „Wozzeck” Albana Berga, Filharmonia Narodowa w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1964
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1965
Zygmunt Krauze podczas koncertu w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Zygmunt Krauze podczas koncertu w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1965
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1966
Państwo Elżbieta i Krzysztof Pendereccy, fot. Andrzej Zborski
Państwo Elżbieta i Krzysztof Pendereccy, fot. Andrzej Zborski
1966
Artur Rubinstein w Filharmonii Narodowej w Warszawie,  inauguracja Warszawskiej Jesieni ’66, wykonanie „IV Symfonii” („Symphonie concertante”) Karola Szymanowskiego pod dyrekcją Stanisława Wisłockiego, fot. Andrzej Zborski
Artur Rubinstein w Filharmonii Narodowej w Warszawie, inauguracja Warszawskiej Jesieni ’66, wykonanie „IV Symfonii” („Symphonie concertante”) Karola Szymanowskiego pod dyrekcją Stanisława Wisłockiego, fot. Andrzej Zborski
1966
Publiczność Sali Koncertowej Filharmonii Narodowej w Warszawie
Publiczność Sali Koncertowej Filharmonii Narodowej w Warszawie
1966
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1967
Krystyna Szostek-Radkowa i Tadeusz Baird po wykonaniu „4 pieśni na mezzosopran i orkiestrę kameralną” w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Krystyna Szostek-Radkowa i Tadeusz Baird po wykonaniu „4 pieśni na mezzosopran i orkiestrę kameralną” w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1967
Przedmioty do preparowania fortepianu Zygmunta Krauzego, fot. Andrzej Zborski
Przedmioty do preparowania fortepianu Zygmunta Krauzego, fot. Andrzej Zborski
1967
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1968
W oczekiwaniu na autokar do żelazowej Woli – grupa z Republiki Federalnej Niemiec, w tle ruiny Zamku Królewskiego w Warszawie (przed odbudową), fot. Andrzej Zborski
W oczekiwaniu na autokar do żelazowej Woli – grupa z Republiki Federalnej Niemiec, w tle ruiny Zamku Królewskiego w Warszawie (przed odbudową), fot. Andrzej Zborski
1968
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1969
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1970
Tomasz Sikorski i Tim Souster w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC) jako realizatorzy dźwięku w utworze „Titus Groan Music” Tima Soustera, fot. Andrzej Zborski
Tomasz Sikorski i Tim Souster w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC) jako realizatorzy dźwięku w utworze „Titus Groan Music” Tima Soustera, fot. Andrzej Zborski
1970
John Tilbury z zespołem Warsztat Muzyczny, wykonanie w przerwie koncertu w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
John Tilbury z zespołem Warsztat Muzyczny, wykonanie w przerwie koncertu w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
1970
Słuchacze koncertu Amsterdam Studenten Kamerorkestr pod dyrekcją Jana Vrienda w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
Słuchacze koncertu Amsterdam Studenten Kamerorkestr pod dyrekcją Jana Vrienda w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
1970
Zespół Warsztat Muzyczny w utworze „P. T. Machine” Johna Whita w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
Zespół Warsztat Muzyczny w utworze „P. T. Machine” Johna Whita w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
1970
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1971
Heinz Hollinger w utworze „Sequenza VII” Luciana Beria w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej, fot. Andrzej Zborski
Heinz Hollinger w utworze „Sequenza VII” Luciana Beria w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej, fot. Andrzej Zborski
1971
Wykonanie „Jutrzni” Krzysztofa Pendereckiego w Katedrze Św. Jana w Warszawie pod Jerzego Katlewicza, fot. Andrzej Zborski
Wykonanie „Jutrzni” Krzysztofa Pendereckiego w Katedrze Św. Jana w Warszawie pod Jerzego Katlewicza, fot. Andrzej Zborski
1971
Po wykonaniu „Jutrzni” Krzysztofa Pendereckiego, na pierwszym planie: Kompozytor i Kard. Stefan Wyszyński, w głębi: Jerzy Katlewicz, fot. Andrzej Zborski
Po wykonaniu „Jutrzni” Krzysztofa Pendereckiego, na pierwszym planie: Kompozytor i Kard. Stefan Wyszyński, w głębi: Jerzy Katlewicz, fot. Andrzej Zborski
1971
Marta Ptaszyńska w utworze „27’10.554” Johna Cage’a w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Marta Ptaszyńska w utworze „27’10.554” Johna Cage’a w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1971
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1972
Włodzimierz Kotoński jako realizator dźwięku w swoim utworze „Concerto per oboe” na elektrycznie wzmocniony obój, 6 instrumentów dętych i orkiestrę w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Włodzimierz Kotoński jako realizator dźwięku w swoim utworze „Concerto per oboe” na elektrycznie wzmocniony obój, 6 instrumentów dętych i orkiestrę w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1972
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1973
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1974
Wykonanie „Musical Games” Włodzimierza Kotońskiego w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
Wykonanie „Musical Games” Włodzimierza Kotońskiego w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Zborski
1974
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1975
Warsztat Muzyczny w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Warsztat Muzyczny w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1975
Luigi Nono jako realizator dźwięku w swoim utworze „Como una ola de fuerza y luz” na sopran, fortepian, taśmę i orkiestrę w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
Luigi Nono jako realizator dźwięku w swoim utworze „Como una ola de fuerza y luz” na sopran, fortepian, taśmę i orkiestrę w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Zborski
1975
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1976
20. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 18-26.IX.1976, projekt okładki Hubert Hilscher
20. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 18-26.IX.1976, projekt okładki Hubert Hilscher
1976
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1977
21. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 17-25.IX.1977, projekt okładki Tadeusz Jodłowski
21. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 17-25.IX.1977, projekt okładki Tadeusz Jodłowski
1977
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1978
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1979
Hans Peter Haller jako realizator dźwięku w Harvest Work (improwizacji grupowej) w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Glanda
Hans Peter Haller jako realizator dźwięku w Harvest Work (improwizacji grupowej) w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Glanda
1979
Zdzisław Piernik w utworze „Piernikiana” Witolda Szalonka w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Glanda
Zdzisław Piernik w utworze „Piernikiana” Witolda Szalonka w Państwowej Wyższej Szkole Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Andrzej Glanda
1979
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1980
Światosław Richter i publiczność koncertu w Akademii Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Jan Hausbrandt
Światosław Richter i publiczność koncertu w Akademii Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC), fot. Jan Hausbrandt
1980
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1981
Koncert Warszawskiej Jesieni ’81 w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Glanda
Koncert Warszawskiej Jesieni ’81 w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Andrzej Glanda
1981
Po wykonaniu utworu „Exodus” Wojciecha Kilara w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w centrum: Kompozytor, wyżej, po prawej: Jacek Kaspszyk, fot. Andrzej Glanda
Po wykonaniu utworu „Exodus” Wojciecha Kilara w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w centrum: Kompozytor, wyżej, po prawej: Jacek Kaspszyk, fot. Andrzej Glanda
1981
Zespół MW2 w Akademii Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC) w utworze „Kwartet” na 4 aktorów Bogusława Schaeffera, fot. Andrzej Glanda
Zespół MW2 w Akademii Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC) w utworze „Kwartet” na 4 aktorów Bogusława Schaeffera, fot. Andrzej Glanda
1981
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1983
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1984
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1985
Eugeniusz Knapik, Krzysztof Meyer, Andrzej Dutkiewicz i  Szabolcs Esztényi w Akademii Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC) w utworze François-Bernarda Mâche’a na 2 fortepiany, 8 rąk, fot. Andrzej Glanda
Eugeniusz Knapik, Krzysztof Meyer, Andrzej Dutkiewicz i  Szabolcs Esztényi w Akademii Muzycznej w Warszawie (obecnie UMFC) w utworze François-Bernarda Mâche’a na 2 fortepiany, 8 rąk, fot. Andrzej Glanda
1985
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1986
Inauguracja Festiwalu, foyer Filharmonii Narodowej w Warszawie, na pierwszym planie od lewej: Edward Kulka, Martina Homma, Jolanta Bilińska, Rafał Augustyn, Danuta Gwizdalanka (Meyerowa), Augustyn Bloch, fot. Andrzej Glanda
Inauguracja Festiwalu, foyer Filharmonii Narodowej w Warszawie, na pierwszym planie od lewej: Edward Kulka, Martina Homma, Jolanta Bilińska, Rafał Augustyn, Danuta Gwizdalanka (Meyerowa), Augustyn Bloch, fot. Andrzej Glanda
1986
Po wykonaniu „Partity III” Pawła Szymańskiego w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w centrum: Kompozytor
Po wykonaniu „Partity III” Pawła Szymańskiego w Filharmonii Narodowej w Warszawie, w centrum: Kompozytor
1986
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1987
Witold Lutosławski i Henryk Mikołaj Górecki w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Włodzimierz Echeński
Witold Lutosławski i Henryk Mikołaj Górecki w Filharmonii Narodowej w Warszawie, fot. Włodzimierz Echeński
1987
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1988
Witold Lutosławski i Krystian Zimerman w Filharmonii Narodowej w Warszawie, wykonanie „Koncertu fortepianowego” Lutosławskiego pod dyrekcją Kompozytora, fot. Andrzej Glanda
Witold Lutosławski i Krystian Zimerman w Filharmonii Narodowej w Warszawie, wykonanie „Koncertu fortepianowego” Lutosławskiego pod dyrekcją Kompozytora, fot. Andrzej Glanda
1988
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1989
Pożegnanie Oliviera Messiaena i małżonki Kompozytora, fot. Włodzimierz Echeński
Pożegnanie Oliviera Messiaena i małżonki Kompozytora, fot. Włodzimierz Echeński
1989
Na pierwszym planie od lewej: Augustyn Bloch i Stefan Kisielewski jako komentatorzy na koncercie Warszawskiej Jesieni ’89, fot. Włodzimierz Echeński
Na pierwszym planie od lewej: Augustyn Bloch i Stefan Kisielewski jako komentatorzy na koncercie Warszawskiej Jesieni ’89, fot. Włodzimierz Echeński
1989
Na pierwszym planie po lewej: Jerzy Waldorff na koncercie Warszawskiej Jesieni ’89, fot. Włodzimierz Echeński
Na pierwszym planie po lewej: Jerzy Waldorff na koncercie Warszawskiej Jesieni ’89, fot. Włodzimierz Echeński
1989
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1990
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1991
34. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 20-29.IX.1991, projekt okładki Marian Jankowski
34. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 20-29.IX.1991, projekt okładki Marian Jankowski
1991
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1992
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1993
Tabliczka, która wisiała na drzwiach Biura Festiwalu „Warszawska Jesień”. Początkowo Biuro mieściło się w Hotelu Bristol (do ok. 1980 roku), a później w Hotelu Europejskim. Dzisiaj Biuro znajduję się w Kamienicy na Rynku Starego Miasta.
Tabliczka, która wisiała na drzwiach Biura Festiwalu „Warszawska Jesień”. Początkowo Biuro mieściło się w Hotelu Bristol (do ok. 1980 roku), a później w Hotelu Europejskim. Dzisiaj Biuro znajduję się w Kamienicy na Rynku Starego Miasta.
1993
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1994
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1995
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1996
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1997
40. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 19-27.IX.1997, projekt okładki Marek Pawłowski
40. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 19-27.IX.1997, projekt okładki Marek Pawłowski
1997
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1998
41. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 18-26.IX.1998, projekt okładki Marek Pawłowski
41. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 18-26.IX.1998, projekt okładki Marek Pawłowski
1998
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
1999
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2000
Johannes Goebel na koncercie 17 września 2000, fot. Jan Rolke
Johannes Goebel na koncercie 17 września 2000, fot. Jan Rolke
2000
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2001
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2002
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2003
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2004
Honorowa Doroczna Nagroda Ministra Kultury
Honorowa Doroczna Nagroda Ministra Kultury
2004
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2005
48. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 16-24.IX.2005, projekt okładki Martin Majoor
48. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 16-24.IX.2005, projekt okładki Martin Majoor
2005
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2006
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2007
50. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 21-29.IX.2007, projekt okładki Martin Majoor
50. MFMW ,,Warszawska Jesień”, 21-29.IX.2007, projekt okładki Martin Majoor
2007
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2008
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2009
Spot Warszawskiej Jesieni
Spot Warszawskiej Jesieni
2009
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2010
Gordon Monahan „A Piano Listening To Itself - Chopin Chord”
Gordon Monahan „A Piano Listening To Itself - Chopin Chord”
2010
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2011
Logo „Warszawskiej Jesieni”, projekt Władysław Buchner
Logo „Warszawskiej Jesieni”, projekt Władysław Buchner
2011
Wywiad z Frederickiem Rzewskim
Wywiad z Frederickiem Rzewskim
2011
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2012
Rzut okiem na Warszawską Jesień
Rzut okiem na Warszawską Jesień
2012
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2013
Ścianka polskiego satelity naukowego Heweliusz. Dla upamiętnienia budowy polskich satelitów Lem i Heweliusz „Warszawska Jesień” wspólnie z Centrum Badań Kosmicznych PAN zamówiła utwór „Machinae coelestes” u Stanisława Krupowicza.
Ścianka polskiego satelity naukowego Heweliusz. Dla upamiętnienia budowy polskich satelitów Lem i Heweliusz „Warszawska Jesień” wspólnie z Centrum Badań Kosmicznych PAN zamówiła utwór „Machinae coelestes” u Stanisława Krupowicza.
2013
José María Sánchez-Verdú „Libro de las estancias”
José María Sánchez-Verdú „Libro de las estancias”
2013
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2014
Mała Warszawska Jesień
Mała Warszawska Jesień
2014
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2015
Spot Warszawskiej Jesieni
Spot Warszawskiej Jesieni
2015
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2016
Paweł Mykietyn „Czarodziejska góra”
Paweł Mykietyn „Czarodziejska góra”
2016
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
Krzysztof Baculewski „Kalendarium subiektywne sześćdziesięciu festiwali”
2017
Spot Warszawskiej Jesieni
Spot Warszawskiej Jesieni
2017