absolwent teatrologii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza i projektowania w School of Form w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Pasjonat krawiectwa i rzemiosła. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich instytucjach, jak: Teatr Wielki w Poznaniu, Teatr Polski w Poznaniu, Národní divadlo moravskoslezské w Ostrawie, Teatr Wielki Opera Narodowa w Warszawie, Tanzquartier i Theater an der Wien w Wiedniu, u boku artystów takich jak Anna Kontek, Mariusz Treliński, Magda Maciejewska czy Maja Kleczewska. Autor kostiumów do spektakli dramatycznych, operowych ibaletowych: Dydona i Eneasz (reż. Daniel Stachuła), Różnica i powtórzenie (chor. Maciej Kuźmiński), Fizyka kwantowa, czyli rozmowy nigdy nie przeprowadzone (reż. Julia Wyszyńska), Mama zawsze wraca (reż. Marek Kalita), Księżyc i Magnolie (reż. Jose Iglesias Vigil), Ciężkie czasy (reż. Redbad Klynstra-Komarnicki), Juwenalia (chor. Krzysztof Pastor), Eine kleine Nachtmusik (chor. Antonio Lanzo), Traviata (reż. Pia Partum), Shine (chor. Kristóf Szabó), Fantaisie Polonaise (chor. Dawid Trzensimiech). Laureat złotego miecza KTR za kostiumy do wideo Niespokojna dusza (reż. Dawid Obręczarek).