australijski kompozytor mieszkający w Weimarze. Laureat m.in. stypendium kompozytorskiego Turyngii w Sondershausen, Baldreit-Stipendium miasta Baden-Baden, Nagrody Kompozytorskiej Landu Turyngii, Roche Young Commissions firmy Roche i Festiwalu w Lucernie oraz rezydentury Deutsche Akademie Rom Villa Massimo w Casa Baldi we Włoszech. Pracuje również jako programista komputerowy w zakresie muzycznej sztucznej inteligencji – swoje prace w tej dziedzinie prezentował m.in. podczas Mozartfest w Würzburgu, Bavarian Digital Summit oraz Festiwalu w Lucernie. Od 2017 uczy historii i teorii muzyki współczesnej w weimarskiej Hochschule für Musik.
Ważniejsze kompozycje: A Christian’s Commentary on Tagore’s ‘Wasserfall’, Trio fortepianowe E-dur, Rondo na róg solo, Wariacje na fagot i fortepian, Laodicea na małą orkiestrę, Pięć miniatur na tubę i fortepian, The Violoncello in 100 Motives na wiolonczelę, klarnet basowy i kontrabas, ...Like the Tossing Sea na zespół, Sola na kontratenor i dwoje perkusistów, Sketches na dwoje skrzypiec i fortepian, Desintegratory Modulation na duet perkusyjny, Le’olam Chasdo na niskobrzmiące instrumenty dęte blaszane, Hodu L’Adonai na niskobrzmiące instrumenty dęte blaszane, Biblaridion na oktet puzonowy, Prediger na zespół i recytatora, Tubiano na tubę i fortepian, Epithumia na orkiestrę, Wheel in Wheel na zespół, Hevelna flet piccolo i klarnet basowy, Seven ‘Sevens’ and Sixty-Two ‘Sevens’ na zespół, Meolam ad Olam na orkiestrę, Axios na zespół, Song of Praise na puzon solo, So Was the Apperarance na trio fortepianowe, Drum Solo, utwór elektroakustyczny, Logos na orkiestrę, Manna na zespół.