Na, SukJu Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej Warszawska Jesień

przejdź do treści

ur. w 1981, studiował kompozycję na Państwowym Uniwersytecie w Seulu pod kierunkiem Shinuh Lee. Magisterium uzyskał u Beata Furrera na Uniwersytecie Muzyki i Sztuk Performatywnych w Grazu. Ostatni etap edukacji muzycznej odbył w Hochschule für Musik we Fryburgu (Szwajcaria) u Johannesa Schöllhorna. W Grazu współpracował z Zespołem PPCM kierowanym przez Klangforum Wien. Nawiązał też twórcze kontakty z innymi renomowanymi zespołami, takimi jak Avanti!, ensemble mosaik, Curious Chamber Players, Helsinki Chamber Choir, Ensemble Ascolta, Schola Heidelberg oraz norweskim neoN Trio.
Jego kompozycje były wybierane do programów wielu festiwali i warsztatów kompozytorskich, w tym Sävellyspaja (Finlandia, 2011), Time of music (Finlandia, 2011), 5. Junges Deutsches Komponistenforum (2011), Franz-Liszt-Stipendium Weimar Composition Workshop (2012), 46. Wakacyjne Kursy Nowej Muzyki w Darmstadcie (2012), Voix nouvelles w Royaumont (2012), Impuls Akademie (Young Ensemble in Residency, 2013), Dian Red Kechil International Young Composers Residency (2013, Singapur), festiwale Gaudeamus Muziekweek (2013), musikprotokoll (2013), mise-en music (2014, New York). W 2014 otrzymał austriackie STARTStipendium für Musik und darstellende Kunst. 

Wybrane utwory: moving track na flet, skrzypce, wiolonczelę, perkusję i fortepian (2012), moving / line-movements na perkusję i fortepian (2012), Glossolalia na 16 głosów (2011/12), Merenneidon laulu na śpiewające flecistki (2013), Nocturnena głos żeński, flet i fortepian (2013), undersurface dla siedmiorga wykonawców (2013), Amoeba vs Paramecium na flet, skrzypce i fortepian (2014), dust na pięciostrunne skrzypce elektryczne solo (2014), translucent na orkiestrę (2015), feedback na klarnet, skrzypce, altówkę i fortepian (2015), Nachbilder na wiolonczelę solo (2015), Ringo dla sześciorga wykonawców (2016), Sediment dla siedmiorga wykonawców (2017), sngw dla czworga wykonawców (2018), Matinée sur la Seine na dziewięcioro wykonawców (2018), de ciency na klarnet basowy, wiolonczelę i fortepian (2018), tff dla trojga flecistów (2019), Solidarität na perkusję w piwnicy i wideo recorder (2020), Senkung na klarnet basowy solo (2021).