ur. w 1988, kompozytorka, oboistka i autorka instalacji. Ukończyła studia kompozytorskie na Columbia University pod kierunkiem Georga Friedricha Haasa, George’a Lewisa i Freda Lerdahla. Mieszka w Baltimore, gdzie jako assistant professor uczy kompozycji w Peabody Institute of the Johns Hopkins University. Wydawcą jej utworów jest Edition Peters.
Jako kompozytorkę interesują ją ekstremalne kontrasty, procesy słyszalności, tonalność nadrealna i fizyczność dźwięku. Realizowała zamówienia Los Angeles Philharmonic, Klangforum Wien, Chamber Music America, Fundacji Fromma, Uniwersytetu Harvarda (z zespołem Dal Niente), Barlow Endowment, Jerome Fund for New Music oraz Kwartetu Kronos (w ramach projektu Kronos Quartet’s 50 for the Future). Związana z Columbia University Institute for Ideas and Imagination w Paryżu, pracowała także z francuskim zespołem 2e2m.
Zdobyła nagrodę ASCAP za kwartet smyczkowy Many Many Cadences, który od czasu nagrania przez Spektral Quartet (nominacja do nagrody Grammy w 2017) wszedł do repertuaru wielu kwartetów na świecie. W 2021 otrzymała stypendium Guggenheima, a także nagrody i stypendia The American Academy of Arts and Letters, Civitella Ranieri i MacDowell. Jej utwory były wykonywane na międzynarodowych festiwalach, jak Gaudeamus Muziekweek, The BBC Scottish Symphony’s Tectonics Festival czy Światowe Dni Nowej Muzyki MTMW.
Jako autorka instalacji stworzyła unikatową serię interaktywnych rzeźb wykorzystujących grające harmonijki ustne. Za serię tę (wspartą przez New Music USA Project Grant) otrzymała nagrodę Ruth Anderson przyznawaną przez International Alliance for Women in Music. W Harmonibots, MEGA-ORGAN i Harmonitrees stosuje giętkie materiały plastyczne, które umożliwiają przepuszczanie powietrza przez zdekonstruowane harmonijki. Obecnie włącza swoje rzeźby do utworów kameralnych, jak np. Harmonifriends (2022) dla Ghost Ensemble, którego jest założycielką i oboistką.
Wybrane utwory (od 2013): Zoom In na saksofon tenorowy, skrzypce, wiolonczelę, fortepian i perkusję (2013), 60 Degree Mirrors na zespół (2013), Many Many Cadences for string quartet (2014), The Braid na klarnet, wiolonczelę i perkusję (2014), Inner Life of Song na zespół obojów (2014), Doppelgänger III na dwa oboje i organy (2014), Lessina, Levlin, Levlite, Levora dla mówiącego skrzypka/skrzypaczki z elektroniką (2015), White/ Waves na zespół i elektronikę (2015), Many Many Cadences na kwartet smyczkowy (2015), FastLowHighSlow na skrzypce i fortepian, z opcjonalną piątą częścią na dwoje skrzypiec i fortepian na cztery ręce (2015), Harmonibots, rzeźba soniczna i kinetyczna z grających harmonijek ustnych (2015), The Big Wind-Up na fortepian-zabawkę i altówkę-zabawkę (2016), Glossolalia na mezzosopran i fortepian (2016), Density Dancity na saksofon tenorowy i fortepian (2016), All About Alice na orkiestrę (2016), Why We Bleed, opera kameralna na dwa soprany, baryton i fortepian (2016), Microvariations na zespół (2016), Fly’s Eyes na sopran, flet, saksofon tenorowy, skrzypce, fortepian, perkusję i elektronikę (2016), Six Years Six Days dla śpiewaka/śpiewaczki z fletem, klarnetem, skrzypcami i perkusją (2017), Exponential na saksofon, skrzypce, gitarę elektryczną, fortepian i perkusję (2017), MEGA-ORGAN, instalacja (2017), Choppy na obój, klarnet, klarnet basowy, saksofon i fagot (2017), Escalator na obój, waltornię i zespół kameralny (2018), The Surrogate, opera kameralna na pięcioro śpiewaków i orkiestrę kameralną (2018), Swarm Collecting na zespół (2019), Maps (of Friendship) na skrzypce, altówkę i wideo (2019), Seven Squiggles for Sam na skrzypce i fagot (2019), Head Voices na saksofony sopranino i barytonowy oraz elektronikę (2019), Vertebrae na kwartet smyczkowy (2020), Harmonitrees, rzeźba soniczna i kinetyczna na grające harmonijki ustne z przestrzenią dla improwizacji (2020), 2 Cities na dwa oboje, dwoje perkusistów, akordeon i fortepian (2021), Disassemblage na flet, klarnet, trąbkę, skrzypce, altówkę i wiolonczelę (2021), Trrhythms na skrzypce solo (2021), 1323 na wiolonczelę solo (2021), Harmonifriends na flet, akordeon, harfę, perkusję, altówkę, wiolonczelę, kontrabas i dwa harmonitrees (2021), Shepard’s March na 16 instrumentów i dwie perkusje (2022), Canon Cadenza Cadence Cluster na dwoje skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i kontrabas (2022), Mnemonic Songs for Mushroom Hunters na baryton, klarnet basowy, trąbkę i puzon (2023), Plucky na zespół (2023).