ur. w Wielkiej Brytanii, kompozytor, performer i producent. Jego twórczość obejmuje utwory instrumentalne, orkiestrowe, performatywne, instalacje, dzieła elektroniczne, wideo i zintegrowane z miejscem, często o charakterze konceptualnym lub teatrueksperymentalnego. Podważają one tradycyjne zachodnie koncepcje rzemiosła, wirtuozerii i geniuszu, zamiast tego nawiązują do corazjaskrawszego rozpadu, tymczasowości i kliszowości, charakterystycznych dla produkcji i konsumpcji współczesnych społeczeństw ikultury. Nadużywają przy tym mediów, technologii i danych w stylu ze śmiałością łączącym niepewność i sprzeczność.
Hope ukończył Purcell School for Young Musicians i licencjackie studia kompozytorskie w Royal Northern College of Music na Uniwersytecie w Manchesterze (2017), a także studia magisterskie w Królewskim Konserwatorium w Aarhus (2020). Jest również absolwentem studiów podyplomowych w klasie solistów w Królewskim Konserwatorium w Kopenhadze. Jako kompozytor, wykonawca iproducent realizował zamówienia festiwali, grup i platform takich jak: Klang, SPOR, MINU, UNM, AUT, Radikal jung, Ensemble Modern, członkowie Ensemble Musikfabrik, Ensemble K!ART, Esbjerg Ensemble i Aarhus Sinfonietta. Współzałożyciel i współdyrektor zespołukompozytorów i wykonawców Current Resonance, w którym jest również wykonawcą.
W 2020 otrzymał nagrodę Britten-Pears Young Artist. Obecnie mieszka w Danii.
Wybrane utwory: Failure Means a Drowning Death na fortepian i 12 pomocników scenicznych (2016), „They Rolled and Rolled likethe Sea” na saksofon altowy, perkusję, fortepian i orkiestrę (2017), This Girl Will Dream of Sleep, instalacja na elektronikę i „scenę” (2017–19), Six videos of alt-right propaganda but each time a millennial gets offended the distortion increases by 4% na amplifikowany klarnet,puzon, zestaw perkusyjny, fortepian elektryczny, wiolonczelę, elektronikę i wideo (2018–19), Symphonification: Version 1 (Esbjerg Edition)na zmienny skład instrumentalny (2019), Regnklang: A Survey of Rain Sounds na gitarę, saksofon altowy, playback i „deszcz” na żywo (2019), Born/Again na fortepian, wideo i playback (2019), Johann You na orkiestrę kameralną (2019–20), klang//farben//melodie narozproszony dźwięk i wideo (2020), helpful smAAaAck/comBbiNnEedD sSlurp na dwie pary wykonawców i przedmioty (2018–21), *danceD na flet/piccolo, klarnet/klarnet basowy, fortepian, wiolonczelę, dwoje wykonawców, playback, światła i projektor (2020–21), maeLstroM nadyrygenta i playback (2022), NICE FACE na wykonawcę, playback i pokaz slajdów (2022), À la carte na czworo wykonawców, playback, światła i inscenizację (2022–23), Classified na głos i playback(2023), Si vous me regardez… na wykonawcę, zespół i elektronikę (2023), (I Love You) For Instrumental Reasons na narratora, flet, klarnetbasowy, perkusję, fortepian/celestę, skrzypce, wiolonczelę, pięcioro wykonawców, wideo, inscenizację i widownię (2023–24), Sketchbook na konferansjera, fortepian, gitarę elektryczną, wiolonczelę, perkusję, rozproszony dźwięk i wideo oraz scenografię (2021–25).