Shlomowitz, Matthew
ur. w 1975 w Adelajdzie w Australii, rozpoczął edukację muzyczną w Konserwatorium w Sydney jako uczeń Božidara Kosa, następnie studiował u Briana Ferneyhough na Uniwersytecie Stanforda. Od 2002 mieszka w Londynie. Uczy w University of Southampton. W 2003 był współzałożycielem zespołu PlusMinus i nadal jest jednym z dwojga jego dyrygentów.
Wybrane utwory: The Major Sevenths Medley na cztery gitary elektryczne (2014), Popular Contexts, Volume 8, pięć krajobrazów dźwiękowych dla współczesnego perkusisty na midi pads i różne instrumenty akustyczne (2015), Electric Dreams, opera (2015), Lecture about Bad Music na wykładowcę, klarnet, gitarę elektryczną, syntezator i skrzypce (2015), Popular Contexts, Volume 10: Beethoven’s Fourth Symphony in context na flet, syntezator, skrzypce i wiolonczelę (2016), Lecture about Listening to Musicna wykładowcę, saksofon sopranowy/tenorowy i syntezator/sample (2017), Freedom for Notes and Men na mówiącego akordeonistę (2018), Glücklich Glücklich Freude Freude na fortepian i orkiestrę (2019), Graveyard Slot (with guest appearance) na saksofon, gitarę elektryczną, syntezator i zestaw perkusyjny (2019).