kompozytor i wykonawca muzyki elektronicznej. Jego twórczość sytuuje się na przecięciu muzyki instrumentalnej, reaktywnych skomputeryzowanych światów dźwiękowych, tradycyjnej partytury, improwizacji, sztuki audiowizualnej, zjawisk psychoakustycznych i instalacyjnych pejzaży dźwiękowych. Od 2009 jest dyrektorem technicznym i kompozytorem zespołu Wet Ink. Sedno jego praktyki artystycznej stanowi improwizacja laptopowa, którą uprawia z użyciem zaprojektowanego przez siebie oprogramowania. Odbył międzynarodowe tournée z zespołami Wet Ink, Rocket Science, Peter Evans Ensemble. Jako kompozytor i wykonawca ma w dorobku ponad trzydzieści płyt z nową muzyką i jazzem; wiele opublikował we własnej wytwórni płytowej Carrier Records. Obecnie jest profesorem nadzwyczajnym muzyki komputerowej w Instytucie Johna Hopkinsa Peabody’ego w Baltimore.
Wybrane utwory: Portraits/Self Portraits na duży zespół (2011), Machine Language na perkusistę, dwie perkusje, dwa klarnety basowe, dwoje skrzypiec, akordeon i elektronikę (2012), Broken Symmetries na skrzypka, elektronikę, flet, saksofon, fortepian i perkusję (2012), Sixty Cycles na saksofon sopranowy, wideo z nagrania i na żywo, skrzypce i wiolonczelę (2013), Chain Reactions/Five Events na kwartet smyczkowy i elektronikę (2013), Four Sixes na sekstet perkusyjny (2014), Escape Strategies na skrzypce, flet, klarnet, perkusję i elektronikę (2014), Points Against Fields na fagot i elektronikę (2014), MODULES na dwie trąbki, róg, tubę, perkusję i elektronikę (z Je em Snyderem; 2014), hydra na skrzypce, fortepian i elektronikę (2015), Seven Systems na dwa fortepiany, dwie perkusje i elektronikę (2015), delay/line na flet i elektronikę (2016), binary/momentary: flow state/joy state na kwartet smyczkowy (2016), binary/momentary ii: flow state/joy state na trąbkę, dwa puzony, perkusję i fortepian (2017), Matrix for George Lewis na dwa nieme puzony z analizą i syntezą na żywo (2017), Lines on Black na głos, flet, saksofon, skrzypce, fortepian, perkusję i elektronikę (2018), binary/momentary iii na wiolonczelę i taśmę (2018), Actuate/Resonate na duży zespół (2018), Star Taker (na saksofon, skrzypce, wiolonczelę, fortepian, perkusję i taśmę kwadrofoniczną (2019), binary/momentary iv na kwartet saksofonowy i elektronikę (2020), Interlocking Systems I na flet, kornet, fortepian, perkusję, skrzypce, wiolonczelę i elektronikę (2021), Seeker na orkiestrę z elektroniką (2021–22).